Obchodné podmienky e-shopu
1. Všeobecné ustanovenia
1.1. Tieto obchodné podmienky určujú pravidlá pre uzatváranie a plnenie zmlúv o poskytovaní elektronických služieb, digitálnych služieb a tiež kúpnej zmluvy v internetovom obchode (ďalej len: „E-shop“), ako aj práva a povinnosti zmluvných strán týchto zmlúv.
1.2. E-shop je dostupný pre všetky osoby (ďalej len: „Užívatelia”) na adrese: www.desportivo.sk
1.3. Majiteľom E-shopu je Desportivo spoločnosť s ručením obmedzeným so sídlom v Tarnów, ktorá je zapísaná v registri podnikateľov Štátneho súdneho registra vedeného Okresným súdom pre Kraków-Śródmieście v Krakove, XII. ekonomické oddelenie, pod číslom KRS (štátny súdny register): 0000906743, IČO: 389258139, DIČ: 8733280169 (ďalej len: „Predávajúci”).
1.4. Predávajúci komunikuje s Užívateľmi prostredníctvom webových stránok uvedených v bode 1.2. Obchodných podmienok, rovnako ako telefonicky, klasickou poštou alebo e-mailom.
1.5. Kontaktné údaje predávajúceho:
1.5.1. adresa: ul. Harasymowicza 8A, 33-103 Tarnów,
1.5.2. telefónne číslo: +42 123 332 34 40
1.5.3. e-mailová adresa: [email protected]
1.6. Zmluvy o poskytovaní elektronických služieb, poskytovaní digitálnych služieb a predaji sa s Predávajúcim uzatvárajú prostredníctvom E-shopu.
1.7. Predmetom činnosti Predávajúceho je predaj produktov prezentovaných v E-shope (ďalej len: „Produkty“).
1.8. E-shop umožňuje okrem iného:
1.8.1. zriadenie užívateľského Účtu (ďalej len „Účet“) a možnosť jeho vedenia, teda vykonávanie zmien a úprav údajov, prezeranie histórie nákupov, využívanie skladov, zapamätanie košíka a prístup do archívu Objednávok,
1.8.2. získavanie informácií o Produktoch, ktoré je možné zakúpiť prostredníctvom E-shopu,
1.8.3. zadávanie objednávok (ďalej len: „Objednávky“) osobami používajúcimi E-shop (ďalej len: „Kupujúci“),
1.8.4. prihlásenie k odberu newslettera (ďalej len: „Newsletter“), ktorým sa rozumie elektronická forma informačného bulletinu Predávajúceho určeného všetkým záujemcom o novinky, akcie a zmeny v činnosti a ponuke E-shopu, zasielaného Predávajúcim prostredníctvom e-mailu.
1.9. V Obchodných podmienkach sa pod pojmom „Spotrebiteľ“ rozumie Užívateľ, ktorý je fyzickou osobou vykonávajúcou právny úkon s Podnikateľom, ktorý priamo nesúvisí s jeho obchodnou alebo profesijnou činnosťou (v súlade s čl. 221 zákona z 23. apríla 1964 - Občiansky zákonník) ( ďalej ako: „Občiansky zákonník“).
1.10. V Obchodných podmienkach sa pod pojmom „Podnikateľ so spotrebiteľskými právami“ rozumie fyzická osoba, ktorá uzatvára zmluvu priamo súvisiacu s jej podnikateľskou činnosťou, kedy z obsahu tejto zmluvy vyplýva, že pre ňu nie je profesijnej povahy, z čoho vyplýva najmä z predmetu svojej podnikateľskej činnosti, sprístupnených na základe ustanovení o Centrálnom registri a informáciách o hospodárskej činnosti (v súlade s čl. 3855 Občianskeho zákonníka).
1.11. Samotné používanie E-shopu nevyžaduje, aby Užívateľ platil Predajcovi akékoľvek poplatky.
1.12. Zmluvy uzavreté prostredníctvom E-shopu je možné uzatvárať v poľštine a v ďalších jazykoch, v ktorých je E-shop sprístupnený.
1.13. Minimálna doba trvania povinností Spotrebiteľa a Podnikateľa vyplývajúcich z týchto zmlúv nie je stanovená. V prípade, že Spotrebiteľ alebo Podnikateľ so spotrebiteľskými právami nie je oprávnený odstúpiť (viac k tejto téme v bode 5.6. Obchodných podmienok), doba záväzku Spotrebiteľa alebo Podnikateľa so spotrebiteľskými právami vyplývajúcimi zo zmluvy trvá do zaplatenia ceny Predávajúcemu.
1.14. Plnenie služby neobjednané Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami je na riziko Predávajúceho a nezakladá Spotrebiteľovi alebo Podnikateľovi so spotrebiteľskými právami žiadne povinnosti. Nereagovanie Spotrebiteľa alebo Podnikateľa so spotrebiteľskými právami na nevyžiadanú službu nezakladá súhlas Spotrebiteľa alebo Podnikateľa so spotrebiteľskými právami na uzavretie akejkoľvek zmluvy.
2. Registrácia Účtu a zadávanie Objednávok
2.1. Registráciu Účtu a zadávanie Objednávok v E-shope môžu vykonávať fyzické osoby, právnické osoby a organizačné zložky bez právnej subjektivity, ktorým príslušné ustanovenia priznávajú právnu spôsobilosť.
2.2. Obchod umožňuje registráciu Účtu spočívajúcu v odoslaní Užívateľom vyplneného registračného formulára Účtu dostupného v E-shope a potvrdení registrácie Užívateľom.
2.3. Pre úspešné založenie Účtu je potrebné tiež:
2.3.1 poskytnúť údaje Užívateľa vo formulári (za predpokladu, že niektoré z nich môžu byť nepovinné alebo povinné iba v okamihu odoslania Objednávky),
2.3.2 súhlasiť s Obchodnými podmienkami E-shopu,
2.3.3 prečítať zásady ochrany osobných údajov E-shopu,
2.3.4 odoslať ďalšie vyhlásenie, označené ako povinné, zaškrtnutím príslušných políčok (tzv. checkboxov).
2.4. Objednávky v E-shope je možné zadávať po prihlásení k svojmu Účtu po registrácii v E-shope alebo bez registrácie (vytvorenie Účtu nie je nutné pre zadanie Objednávky cez E-shop).
2.5. Vloženie Produktov cez Kupujúceho do košíka (teda funkcionalita E-shopu, ktorá umožňuje zobraziť Produkty už vybrané a Kupujúcim ešte nezakúpené v procese zadávania objednávky) nezahŕňa ich nákup ani rezerváciu.
2.6. Pre odoslanie Objednávky je nutné, aby Užívateľ súhlasil s Obchodnými podmienkami a podal ďalšie, označené ako povinné, vyhlásenia zaškrtnutím príslušných políčok (to je možné vykonať pri vytváraní Účtu).
2.7. Procedúra zadávania Objednávky je dokončená tak, že Užívateľ úspešne vyberie možnosť (kliknutím na tlačidlo): „Objednať a zaplatiť“ (alebo iné tlačidlo alebo funkciu s rovnako dôležitým významom), čo sa rovná potvrdeniu Užívateľa, že Objednávkový formulár bol správne vyplnený a že údaje sú pravdivé, aktuálne, úplné a správne a že si je Užívateľ vedomý toho, že s odoslaním objednávky je spojená povinnosť zaplatiť (čo sa môže vzťahovať aj na to, že Užívateľovi vzniknú vybrané náklady na doručenie a tiež iné, dodatočné náklady uvedené v E- shopu).
2.8. V prípade zadania Objednávky spôsobom, ktorý je v rozpore s bodom 2.4. - 2.7. vyššie, nedochádza k uzatvoreniu kúpnej zmluvy medzi Predávajúcim a Kupujúcim. Predávajúci má právo odmietnuť uzavretie kúpnej zmluvy v prípade, že by realizácia celej alebo časti Objednávky nebola možná. Pred odmietnutím uzavretia kúpnej zmluvy sa E-shop môže pokúsiť kontaktovať Kupujúceho za účelom úpravy Objednávky alebo doplnenia informácií potrebných pre riadne vykonanie Objednávky.
2.9. Po odoslaní Objednávky je na e-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári bezodkladne zaslaný e-mail s potvrdením Objednávky.
2.10. Produkty prezentované v E-shope boli prijaté na obchodovanie na území Slovenska.
2.11. V e-maile uvedenom v bode 2.9. vyššie, poskytne Predávajúci Kupujúcemu, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, informácie požadované zákonom o právach spotrebiteľa z 30. mája 2014 (ďalej len: „Zákon o právach spotrebiteľa”). Informácie budú uvedené v e-maile alebo v prílohe e-mailu. Informácie uvedené v tomto bode môže Predávajúci poskytnúť aj v listinnej podobe spolu s dodaným Produktom.
2.12. Zmluva o predaji Produktu je uzatvorená v okamihu, keď Predávajúci informuje Kupujúceho o začatí realizácie Objednávky. Toto potvrdenie bude zaslané e-mailom.
2.13. Pokiaľ dôjde k nedostupnosti Produktov obsiahnutých v Objednávke, informuje Predávajúci Kupujúceho o nemožnosti realizácie Objednávky. Pokiaľ sa nemožnosť realizácie Objednávky týka iba dočasnej nedostupnosti Produktov, informuje Predávajúci Kupujúceho o predpokladanom termíne dokončenia Objednávky e-mailom na adresu uvedenú cez Kupujúceho v Objednávkovom formulári.
2.14. Pokiaľ Predávajúci nemôže službu úplne alebo sčasti splniť z dôvodu nedostupnosti Produktu, Predávajúci o tejto skutočnosti bezodkladne informuje Kupujúceho a vráti mu v tomto ohľade výslednú cenu. Kupujúci sa môže po konzultácii s Predávajúcim rozhodnúť pre iný spôsob zrealizovania objednávky (čiastočné prevedenie Objednávky, predĺženie čakacej doby na realizáciu Objednávky alebo zrušenie celej Objednávky).
2.15. Objednávky sú spracovávané Predávajúcim v poradí, v akom sú zadané.
2.16. Predávajúci je oprávnený zaviesť maximálny počet kusov daného Produktu zahrnutých v jednej Objednávke, ako aj obmedziť spôsoby dodania, formy platby alebo veľkoobchodnej objednávky. Akékoľvek takéto obmedzenia budú vždy poskytnuté Užívateľovi pred kliknutím na tlačidlo uvedené v bode 2.7. Obchodných podmienok.
2.17. Predávajúci si môže overiť, či kúpna zmluva uzavretá medzi Podnikateľom o právach spotrebiteľa spadá do rozsahu odborných činností vykonávaných v rámci Podnikateľom skutočne vykonávanej ekonomickej činnosti, najmä overením predmetu hospodárskej činnosti sprístupneného na základe ustanovení o Centrálnom registri a informáciách o hospodárskej činnosti. Za týmto účelom môže Predávajúci požiadať Podnikateľa s právami spotrebiteľa o poskytnutie informácií alebo materiálov umožňujúcich overenie väzby medzi zakúpeným Produktom a činnosťou, ktorú Podnikateľ so spotrebiteľskými právami vykonáva, vrátane odvetvia a špecializácie, v ktorej daný Podnikateľ operuje so spotrebiteľskými právami.
3. Ceny a platby
3.1. Ceny Produktov sú uvedené v euro a jedná sa o hrubé ceny (teda vrátane DPH). Ceny Produktov uvedené na E-shou nezahŕňajú náklady na doručenie (pokiaľ podmienky časovo obmedzenej akcie neustanovujú inak). Celková cena objednávky vrátane nákladov na doručenie bude kupujúcemu oznámená pred konečným odoslaním objednávky.
3.2. Kupujúcemu sú k dispozícii nasledujúce spôsoby platby:
3.2.1. prevodom prostredníctvom okamžitej platobnej služby online alebo kreditnou či debetnou kartou,
3.2.2. dobierkou - v hotovosti, pri prevzatí Produktov (odoslanie na dobierku).
3.3. Predávajúci môže zaviesť aj iné spôsoby platby ako tie, ktoré sú uvedené v bode 3.2. vyššie, tieto prípadne iné spôsoby budú vhodne zobrazené v E-shope.
3.4. Objednávka bude odovzdaná k realizácii ihneď, pokiaľ však zvolíte spôsob platby uvedený v bode 3.2.1. vyššie, bude expedícia vykonaná až po pripísaní celej ceny za Produkty na bankový účet alebo účet Predávajúceho.
3.5. Predávajúci vystavuje a zasiela účtovné doklady súvisiace s Objednávkou (faktúry, vyúčtovanie) v elektronickej podobe na e-mailovú adresu Kupujúceho uvedenú v Objednávke. Kupujúci súhlasí so spôsobom vystavovania a doručovania účtovných dokladov súvisiacich s Objednávkou uvedeným v tomto ustanovení.
3.6. Ak zvolíte spôsob platby uvedený v bode 3.2.1. vyššie a Predávajúci nedostane platbu v lehote uvedenej v E-shope pre daný Produkt, Objednávka bude zrušená. Pokiaľ E-shop neuvedie dátum, o ktorom je reč v predchádzajúcej vete, mal by Predávajúci obdržať platbu do 72 (sedemdesiatich dvoch) hodín od okamihu zadania Objednávky Kupujúcim – po tejto dobe bude Objednávka zrušená. V prípade zrušenia objednávky bude kupujúci bezodkladne informovaný.
3.7. Zľavy obdržané v rámci rôznych propagačných akcií organizovaných Predávajúcim sa nezlučujú s inými akciami, ktoré sú súčasne platné v E-shope.
3.8. Podrobné informácie o dostupných platobných metódach nájdete na: https://desportivo.sk/sposob-platby
4. Doručenie
4.1. Doručenie je obmedzené na území Slovenskej republiky. V prípade, že si prajete odoslať Produkt na adresu mimo oblasti uvedenej v predchádzajúcej vete, požiada Predávajúci o e-mailový kontakt za účelom dohody o možnosti a prípadných podmienkach takého doručenia.
4.2. Doručenie prebieha od pondelka do piatku s výnimkou štátnych sviatkov.
4.3. V prípade Objednávky väčšieho počtu Produktov je doba realizácie celej Objednávky prispôsobená Produktu s najdlhšou dodacou lehotou.
4.4. P Podrobné informácie o podmienkach dodania Produktov nájdete na: https://desportivo.sk/cas-a-naklady-na-dorucenie
5. Právo na odstúpenie od zmluvy
5.1. Spotrebiteľ a Podnikateľ so spotrebiteľskými právami kupujúci Produkt v E-shope má možnosť odstúpiť od kúpnej zmluvy uzatvorenej s Predávajúcim do 14 (štrnástich) dní odo dňa dodania Produktu bez toho, aby mu vznikli iné ako priame náklady vrátenia Produktov. Právo na odstúpenie od zmluvy uvedenej v predchádzajúcej vete možno uplatniť podaním oznámenia písomne alebo e-mailom, pričom na splnenie lehoty uvedenej v predchádzajúcej vete postačí zaslať vyhlásenie pred jej uplynutím na adresu uvedenú v bode 1.5.1. alebo 1.5.3 Obchodných podmienok. Vyhlásenie o odstúpení od zmluvy je možné urobiť prostredníctvom formulára, ktorý tvorí prílohu Obchodných podmienok, a tiež je zaslané Spotrebiteľovi a Podnikateľovi so spotrebiteľskými právami v potvrdení o uzavretí zmluvy uvedenej v bode 2.12. Obchodných podmienok, alebo spoločne s dodaným Produktom.
5.2. V prípade uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy vráti Predávajúci Spotrebiteľovi alebo Podnikateľovi so spotrebiteľskými právami všetky vykonané platby vrátane nákladov na dodanie (okrem dodatočných nákladov vyplývajúcich zo spôsobu dodania zvoleného Spotrebiteľom alebo Podnikateľom s právami spotrebiteľa iným ako je najlacnejší spôsob doručenia ponúkaný Predávajúcim) bezodkladne, najneskôr do 14 (štrnástich) dní odo dňa obdržania vyhlásenia Spotrebiteľa alebo Podnikateľa o odstúpení od zmluvy. Platba bude vrátená rovnakým spôsobom, aký použil Spotrebiteľ alebo Podnikateľ so spotrebiteľskými právami, ibaže Spotrebiteľ alebo Podnikateľ so spotrebiteľskými právami súhlasil s iným spôsobom vrátenia, ktorý pre neho nepredstavuje žiadne náklady.
5.3. Predávajúci môže zadržať vrátenie platieb prijatých od Spotrebiteľa alebo Podnikateľa so spotrebiteľskými právami až do momentu obdržania Produktu späť alebo doručenia Spotrebiteľom alebo Podnikateľom s právom spotrebiteľa dôkazu o zaslaní produktu späť, podľa toho, ktorá udalosť nastane skôr.
5.4. V prípade uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy je Spotrebiteľ alebo Podnikateľ so spotrebiteľskými právami povinný vrátiť Produkt do 14 (štrnástich) dní odo dňa odstúpenia od zmluvy. Spotrebiteľ alebo Podnikateľ so spotrebiteľskými právami znáša priame náklady na vrátenie Produktu.
5.5. Spotrebiteľ alebo Podnikateľ so spotrebiteľskými právami zodpovedá za zníženie hodnoty Produktu v dôsledku použitia Produktu spôsobom, ktorý presahuje mieru potrebnú na zistenie jeho povahy, vlastností a fungovania.
5.6. Predávajúci informuje, že právo na odstúpenie od zmluvy uvedené v bode 5.1. Obchodných podmienok, nemá v určitých situáciách nárok Spotrebiteľ ani Podnikateľ so spotrebiteľskými právami v situáciách uvedených v čl. 38 Zákona o právach spotrebiteľa, najmä vo vzťahu k zmluvám:
5.6.1. v ktorom je predmetom služby neprefabrikované tovar vyrobený podľa špecifikácií Spotrebiteľa alebo Podnikateľa o právach spotrebiteľa alebo slúžiace na uspokojenie jeho individuálnych potrieb;
5.6.2. za poskytovanie služieb, za ktoré je Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami spotrebiteľa povinný zaplatiť cenu, pokiaľ Predávajúci službu plne vykonal s výslovným a predchádzajúcim súhlasom Spotrebiteľa alebo Podnikateľa s právami spotrebiteľa, ktorý bol pred začatím informovaný o službe, že po vykonaní služby Predávajúcim stratí právo na odstúpenie od zmluvy, a vzal to na vedomie;
5.6.3. v ktorom cena alebo odmena závisí od výchyliek finančného trhu, ktoré nemá predávajúci pod kontrolou a ktoré môžu nastať pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy;
5.6.4. v ktorom je predmetom služby tovar dodaný v uzavretom obale, ktorý po otvorení obalu nemožno vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, pokiaľ bol obal po doručení otvorený;
5.6.5. v ktorom je predmetom služby tovar, ktorý je svojou povahou po dodaní neoddeliteľne spojené s iným tovarom;
5.6.6. v ktorom Spotrebiteľ alebo Podnikateľ so spotrebiteľskými právami výslovne požadoval, aby sa k nemu Predávajúci dostavil za účelom neodkladnej opravy alebo údržby; ak poskytuje Predávajúci ďalšie doplnkové služby, než ktoré požaduje Spotrebiteľ alebo Podnikateľ so spotrebiteľskými právami, alebo dodáva tovar iné ako náhradné diely potrebné na vykonanie opravy alebo údržby, má právo na odstúpenie od zmluvy Spotrebiteľ alebo Podnikateľ so spotrebiteľskými právami vo vzťahu k doplnkovým službám alebo tovar;
5.6.7. na poskytovanie ubytovacích služieb na iné ako bytové účely, prepravu tovaru, prenájom automobilov, stravovanie, služby súvisiace s voľným časom, zábavou, športovými alebo kultúrnymi podujatiami, ak je v zmluve určený deň alebo obdobie poskytnutia služby;
5.6.8. na dodanie digitálneho obsahu nedodaného na hmotnom nosiči, za ktorý je Spotrebiteľ alebo Podnikateľ s právami spotrebiteľa povinný zaplatiť cenu, pokiaľ predávajúci začal službu s výslovným a predchádzajúcim súhlasom Spotrebiteľa alebo Podnikateľa s právami spotrebiteľa, ktorý bol pred začatím čerpania služby informovaný, že po vykonaní služby zo strany Predávajúceho stráca právo na odstúpenie od zmluvy, a vzal to na vedomie a Predávajúci poskytol Spotrebiteľovi alebo Podnikateľovi spotrebiteľské práva potvrdením uvedeným v čl. 15 Zb. 1 a 2 alebo čl. 21 Zb. 1 Zákona o právach spotrebiteľa;
5.6.9. za poskytovanie služieb, za ktoré je Spotrebiteľ alebo Podnikateľ so spotrebiteľskými právami povinný zaplatiť cenu, v prípade keď Spotrebiteľ alebo Podnikateľ so spotrebiteľskými právami výslovne požiadal predávajúceho, aby sa k nemu dostavil na opravu, a služba už bola plne vykonaná s výslovným a predchádzajúcim súhlasom Spotrebiteľa alebo Podnikateľa o právach spotrebiteľa.
5.7. Vedenie účtu v E-shope a zasielanie Newsletteru je digitálna služba v zmysle zákona o právach spotrebiteľov. Právo na odstúpenie od zmluvy, o ktorom je reč v bode 5.1. vyššie, sa primerane vzťahuje na vedenie Účtu v E-shope a odoberanie Newslettera. Lehota na odstúpenie začína plynúť odo dňa, keď Užívateľ získal prístup k Účtu alebo sa prihlásil k odberu Newsletteru.
5.8. Produkty vrátené Kupujúcim by mali byť zabalené tak, aby bola zaručená ich bezpečná preprava. Ak je to možné, mal by Kupujúci k vráteným Produktom priložiť prijatý obal a doklad o kúpe. Podrobné informácie o tom, ako zabaliť vrátené Produkty, je možné nájsť v pokynoch zverejnených v E-shope alebo zaslaných Predávajúcim.
6. Ochrana osobných údajov
6.1. Podrobné informácie o ochrane osobných údajov nájdete v zásadách ochrany osobných údajov dostupných po vstupe na webovú stránku: https://desportivo.sk/zasady-ochrany-osobnych-udajov
7. Iné právne upozornenia
7.1. Obsah a štruktúra E-shopu sú chránené autorskými právami. Kopírovanie dát alebo informácií, najmä použitie akýchkoľvek materiálov umiestnených na webových stránkach (vrátane testov, fotografií, grafiky, filmov alebo ochranných známok), ako aj ich fragmentov, na iné účely, než ktoré sú výslovne povolené Obchodnými podmienkami alebo všeobecne platnými zákonmi, bez získania výslovného súhlasu predávajúceho, je zakázané.
7.2. Predávajúci informuje, že popisy, fotografie, grafiky, videá, vizualizácia a ďalšie materiály prezentujúce Produkty umiestnené v E-shope slúžia iba na prezentáciu konkrétnych modelov Produktov v nich uvedených a môžu sa líšiť v závislosti od individuálneho nastavenia zariadenia Užívateľa.
8. Osobitné ustanovenia súvisiace s poskytovaním elektronických služieb Predávajúcim a poskytovaním digitálnych služieb
8.1. Obchodné podmienky tvoria predpisy pre poskytovanie elektronických služieb v zmysle zákona z 18. júla 2002 o poskytovaní elektronických služieb (ďalej len „Zákon o poskytovaní elektronických služieb”).
8.2. Technické požiadavky nutné pre prezeranie Obchodu, zadávanie Objednávok a správnu spoluprácu s ICT systémom používaným Predávajúcim, vyžadované sú:
8.2.1. zariadenie, ktoré umožňuje prechádzať webové stránky s prístupom k internetu, a najmä môže ísť o zariadenia pracujúce pod kontrolou operačného systému Windows, Linux, MacOS, Android; minimálne rozlíšenie obrazovky, v ktorom je prístup k webu E-shopu responzívny, je: 1800x768;
8.2.2. výrobcom poskytovaný aktualizovaný webový prehliadač s podporou Java Script (až tri verzie späť), napr.: MS Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Opera, Safari;
8.2.3. povolené súbory cookie, ako aj príslušné doplnky prehliadača nainštalované pre podporu jazykov Java, Javascript, Adobe Flash a súhlas s inštaláciou komponentov Adobe Flash Player, Quick Time, Acrobat Reader, pokiaľ o ich inštaláciu E-shop požiada;
8.2.4. vypnutý softvér blokujúci vykonávanie vyššie uvedených skriptov;
8.2.5. aktívny e-mailový účet (v prípade zadávania objednávok);
8.2.6. informácie poskytované predávajúcim, vrátane Obchodných podmienok, môžu byť sprístupnené vo formáte PDF (alebo v inom identickom formáte). Na ich zobrazenie môže byť potrebné nainštalovať vhodný program, ktorý umožní správne otvorenie týchto súborov.
8.3. K uzavretiu zmluvy o poskytovaní elektronických služieb dochádza registráciou Účtu osobou používajúcou E-shop alebo súčasne s odoslaním Objednávky bez nutnosti registrácie alebo poskytnutím e-mailovej adresy pre zasielanie Newsletteru.
8.4. Zmluva o poskytovaní elektronických služieb sa uzatvára na dobu neurčitú a je možné ju ukončiť za podmienok stanovených platnými právnymi predpismi, ako aj - v rozsahu povolenom platnými právnymi predpismi - zaslaním vyhlásenia o ukončení zmluvy na poskytovanie elektronických služieb na údaje Predávajúceho uvedené v bode 1.5. Obchodných podmienok alebo samozmazaním Účtu Užívateľom.
8.5. V rámci využívania E-shopu a ďalších služieb poskytovaných Predávajúcim elektronicky je zakázané poskytovať Užívateľovi nezákonný obsah, porušovať osobnostné práva alebo autorské práva tretích osôb alebo akýmkoľvek spôsobom porušovať platné spoločenské a morálne normy, pravidlá sociálne spolužitie na internete (netiketa). Najmä je zakázané:
8.5.1. zverejňovanie obsahu, ktorý je vulgárny alebo obsahuje vulgárne výrazy alebo obsah, ktorý je všeobecne považovaný za urážlivý;
8.5.2. zverejňovanie a používanie osobných údajov iných ľudí a ich obrázkov bez príslušného oprávnenia;
8.5.3. doručovanie škodlivého programu;
8.5.4. zverejňovanie obsahu, ktorý podkopáva dobré meno, povesť alebo iné osobné práva Predávajúceho alebo tretích strán;
8.5.5. spamovanie, ako aj činnosti, ktoré majú znaky nekalej súťaže alebo nekalých trhových praktík;
8.5.6. propagácia totalitných režimov, symbolov s nimi spojených, podnecovanie k nenávisti alebo páchaniu trestného činu;
8.5.7. zverejňovanie obsahu propagujúceho užívanie drog alebo psychoaktívnych látok alebo propagujúce zneužívanie alkoholu alebo hazardnej hry, ako aj akékoľvek iné správanie, ktoré je zakázané;
8.5.8. zverejňovanie obsahu, ktorý porušuje práva duševného vlastníctva tretích strán;
8.5.9. zverejňovanie nelegálneho obsahu;
8.5.10. zverejňovanie odkazov na webové stránky a súbory obsahujúce vyššie uvedený obsah.
8.6. Vo vzťahu k E-shopu je zakázané vykonávať akékoľvek penetračné testy, bezpečnostné testy, pokusy o prelomenie zabezpečenia a hackerské aktivity.
8.7. Užívateľ je zodpovedný za obsah ním zverejnený v E-shope. V prípade, že Užívateľ umiestni do E-shopu obsah zakázaný zákonom alebo Obchodnými podmienkami, je Predávajúci oprávnený ho odstrániť, a tiež vypovedať zmluvu o poskytovaní elektronických služieb alebo zmluvu o poskytovaní digitálnych služieb na tomto základe s okamžitou platnosťou.
8.8. Reklamačný poriadok služieb poskytovaných elektronicky je nasledujúci:
8.8.1. osoby, ktoré sú príjemcami danej služby, môžu podávať sťažnosti na služby poskytované Predávajúcim elektronicky; reklamácie sa podávajú písomne alebo e-mailom na adresy uvedené v bode 1.5. Obchodných podmienok;
8.8.2. reklamácia by mala obsahovať minimálne:
8.8.2.1.1. označenie Užívateľa a jeho nevyhnutné identifikačné a kontaktné údaje;
8.8.2.1.2. označenie služby, ktorej sa reklamácia týka;
8.8.2.1.3. určenie nezrovnalostí.
8.9. Predávajúci do 14 (štrnástich) dní od podania reklamácie na ňu odpovie a upovedomí osobu podávajúcu reklamáciu o ďalšom postupe. Predávajúci vynaloží všetko úsilie, aby reklamácie boli vybavené bez zbytočného odkladu.
8.10. Ak nebude Spotrebiteľ alebo Podnikateľ so spotrebiteľskými právami informovaný o rozhodnutí Predávajúceho o reklamácii do 14 (štrnástich) dní odo dňa prijatia reklamácie Predávajúcim, má sa za to, že Predávajúci reklamáciu Spotrebiteľa, resp. Podnikateľ so spotrebiteľskými právami, uznal. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na subjekty, ktoré nie sú Spotrebiteľmi alebo Podnikateľovi so spotrebiteľskými právami.
8.11. Predávajúci si môže v priebehu reklamačného procesu vyžiadať ďalšie vysvetlenie, doklady alebo overenie priebehu reklamovanej udalosti.
8.12. Po vyčerpaní reklamačného konania upraveného v Obchodných podmienkach má Užívateľ, ktorý je Spotrebiteľom, možnosť obrátiť sa na súd s prípadnými nárokmi alebo využiť mimosúdne reklamačné metódy povolené zákonom, najmä sprostredkovanie a stály rozhodcovský súd vedený príslušnými útvarmi Obchodnej inšpekcie, ako aj získanie pomoci v tejto súvislosti príslušného okresného alebo mestského ombudsmana spotrebiteľov (pričom Predávajúci nie je povinný udeliť súhlas s využitím mimosúdnych spôsobov riešenia reklamácií). Presné informácie o možnosti využitia mimosúdnych postupov môžu byť dostupné okrem iného v kanceláriách príslušných orgánov (všeobecní a okresní ombudsmani spotrebiteľov, inšpektoráty obchodnej inšpekcie) a na ich webových stránkach a tiež na webových stránkach Úradu pre hospodársku súťaž a ochranu spotrebiteľa (www.uokik.gov.pl).
8.13. Predávajúci ďalej informuje o existencii ODR platformy (online riešenie sporov) pôsobiacej na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr a možnosti využitia ODR platformy na riešenie sporov.
8.14. Kupujúci je povinný neoznamovať tretím osobám heslá spojené s Účtom a ďalšie údaje potrebné na prihlásenie do E-shopu alebo odosielaním Objednávok.
8.15. Pre splnenie požiadaviek zákona o poskytovaní elektronických služieb predávajúci informuje, že:
8.15.1. využívanie služieb poskytovaných elektronicky cez internet so sebou nesie riziko. Hlavnou hrozbou je možnosť infikovania ICT systému tzv. vírusmi, červami a trójskymi koňmi. Aby ste sa vyhli rizikám s tým spojeným, odporúča sa, aby si ľudia používajúci E-shop nainštalovali do svojho zariadenia antivírusový softvér a priebežne ho aktualizovali.
8.15.2. Predávajúci zavádza do IT systému používaného osobou používajúcou E-shop „cookies“, teda malé útržky textu, ktoré webová stránka odosiela do prehliadača a ktoré prehliadač odosiela späť pri ďalších návštevách webovej stránky. „Cookies” sa používajú hlavne na udržiavanie relácie, napr. generovaním a odoslaním dočasného identifikátora po prihlásení. Možno ich však použiť v širšom meradle uložením akýchkoľvek dát, ktoré je možné zakódovať ako reťazec znakov. Vďaka tomu nemusí Užívateľ zadávať rovnaké informácie zakaždým, keď sa vracia na danú stránku alebo prechádza z jednej stránky na druhú.
9. Newsletter
9.1. Každý Užívateľ môže poskytnutím svojej e-mailovej adresy a prijatím ustanovení Obchodných podmienok, ako aj predložením ďalších požadovaných vyhlásení, súhlasiť so zasielaním Newslettera na uvedenú e-mailovú adresu.
9.2. Newsletter môže obsahovať obchodné informácie v zmysle zákona o poskytovaní elektronických služieb a platenej propagácii alebo reklamy.
9.3. Užívateľ sa môže odhlásiť z odberu Newslettera kliknutím na deaktivačný odkaz umiestnený v správach zasielaných ako súčasť Newslettera.
10. Zodpovednosť Predávajúceho za nesúlad Produktu s kúpnou zmluvou, reklamácia Produktov
10.1. Predávajúci sa zaväzuje dodať Kupujúcemu Tovar v súlade s uzatvorenou kúpnou zmluvou.
10.2. V prípade nesúladu Produktov s kúpnou zmluvou zodpovedá Predávajúci Spotrebiteľom a Podnikateľom s právami spotrebiteľov podľa zásad o zodpovednosti za rozpor tovaru so zmluvou upravenou v zákone o právach spotrebiteľa (najmä čl. 43a Zákona o právach spotrebiteľa a ďalšie). Základ a rozsah zodpovednosti Predávajúceho voči Kupujúcim, ktorí nie sú Spotrebiteľmi alebo Podnikateľovi so spotrebiteľskými právami, ak má predávaný Produkt fyzickú alebo právnu vadu, sú upravené v ustanoveniach Občianskeho zákonníka.
10.3. V prípade kúpnych zmlúv, v ktorých Kupujúci nie je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, sa uplatnia ustanovenia čl. 556-576 Občianskeho zákonníka.
10.4. Kupujúci, ktorý nie je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, je povinný pri prevzatí zásielky skontrolovať, či je obal nepoškodený a či zásielka nevykazuje známky iného mechanického poškodenia. Akékoľvek poškodenie by malo byť uvedené v protokole o poškodení potvrdenom dodávateľom. Príslušné formuláre poškodenia sú k dispozícii u doručovateľov. Správa by mala byť podpísaná kuriérom a kópia správy by mala byť zaslaná predávajúcemu písomne. Na reklamácie poškodenia počas prepravy bude braný ohľad iba v prípade predloženia protokolu o škode. Tento bod sa nevzťahuje na Spotrebiteľa a Podnikateľa so spotrebiteľskými právami, ktorých reklamácia bude uznaná bez ohľadu na to, či bol vyhotovený a predložený škodový protokol.
10.5. Reklamácia by mala obsahovať:
10.5.1. označenie Kupujúceho a kontaktné údaje kupujúceho (adresa alebo e-mailová adresa);
10.5.2. označenie Produktu, ktorého sa reklamácia týka;
10.5.3. informácie o predmete reklamácie, vrátane druhu vady alebo nesúladu Produktu s kúpnou zmluvou;
10.5.4. informácie o požiadavke na uvedenie Produktu do súladu so zmluvou (oprava alebo výmena) alebo vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpení od kúpnej zmluvy.
10.6. Reklamácie je možné podať:
10.6.1. písomne, na adresu uvedenú v bode 1.5.1.
10.6.2. e-mailom na adresu uvedenú v bode 1.5.3.
10.7. Predávajúci do 14 (štrnástich) dní od podania reklamácie na ňu odpovie a upovedomí osobu podávajúcu reklamáciu o ďalšom postupe. Predávajúci vynaloží všetko úsilie, aby reklamácie boli vybavené bez zbytočného odkladu.
10.8. Ak nebude Spotrebiteľ alebo Podnikateľ so spotrebiteľskými právami informovaný o rozhodnutí Predávajúceho o reklamácii do 14 (štrnástich) dní odo dňa prijatia reklamácie Predávajúcim, má sa za to, že Predávajúci uznal reklamáciu Spotrebiteľa, resp. Podnikateľa so spotrebiteľskými právami. Toto ustanovenie sa nevzťahuje na subjekty, ktoré nie sú Spotrebiteľmi alebo Podnikateľovi so spotrebiteľskými právami.
10.9. Predávajúci si môže v priebehu reklamačného procesu vyžiadať ďalšie vysvetlenie, doklady alebo overenie priebehu reklamovanej udalosti.
10.10. Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom, má po vyčerpaní reklamačného konania upraveného v Obchodných podmienkach možnosť obrátiť sa na súd s prípadnými nárokmi alebo využiť mimosúdne reklamačné metódy povolené zákonom, najmä sprostredkovanie a stály rozhodcovský súd vedený príslušnými útvarmi Obchodnej inšpekcie, ako aj získanie pomoci v tejto súvislosti príslušného okresného alebo mestského ombudsmana spotrebiteľov (pričom Predávajúci nie je povinný udeliť súhlas s využitím mimosúdnych spôsobov riešenia reklamácií). Presné informácie o možnosti využitia mimosúdnych postupov môžu byť dostupné okrem iného v kanceláriách príslušných orgánov (všeobecní a okresní ombudsmani spotrebiteľov, inšpektoráty obchodnej inšpekcie) a na ich webových stránkach a tiež na webových stránkach Úradu pre hospodársku súťaž a ochranu spotrebiteľa (www.uokik.gov.pl).
10.11. Predávajúci ďalej informuje o existencii ODR platformy (online riešenie sporov) pôsobiacej na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr a možnosti využitia ODR platformy na riešenie sporov.
10.12. Predávajúci neposkytuje na Produkty záruku, ktorá ide nad rámec práv Spotrebiteľa a Podnikateľa na spotrebiteľské práva vyplývajúce zo zodpovednosti Predávajúceho za nesúlad tovaru so zmluvou uvedenou v bode 10.2. vyššie. Na niektoré produkty môže byť poskytnutá záruka výrobcu. Informácie o existencii záruky na konkrétne Produkty nájdete v E-shope. Podrobné záručné podmienky sú uvedené v záručnom liste priloženom k Produktu.
10.13. Ak je Produkt v rozpore s uzavretou kúpnou zmluvou, zodpovedá Predávajúci Spotrebiteľovi alebo Podnikateľovi s právami spotrebiteľa a uznáva reklamáciu v tomto ohľade na základe ustanovení zákona o právach spotrebiteľa ohľadom nezhody tovaru so zmluvou (čl. 43a a ďalšie Zákona o právach spotrebiteľov).
10.14. V prípade nesúladu Produktu so zmluvou môže Kupujúci, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, požadovať opravu Produktu alebo výmenu Produktu. Pokiaľ uvedenie produktu do súladu s kúpnou zmluvou spôsobom zvoleným kupujúcim nie je možný alebo by to pre Predávajúceho vyžadovalo nadmerné náklady, môže Predávajúci:
10.14.1. vymeniť Produkt, ak Kupujúci, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, požadoval opravu, alebo
10.14.2. opraviť Produkt, keď Kupujúci, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, požiadal o výmenu.
10.15. Pokiaľ oprava a výmena Produktu nie je možná alebo by pre Predávajúceho vyžadovala nadmerné náklady, môže Predávajúci odmietnuť uviesť Produkt do súladu s kúpnou zmluvou. V situácii uvedenej v predchádzajúcej vete môže Kupujúci, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, podať Predávajúcemu vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpení od zmluvy uvedenej v bode 10.18. nižšie.
10.16. Predávajúci opraví alebo vymení Produkt v primeranej dobe od okamihu, keď bol Predávajúci Kupujúcim, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, informovaný o rozpore Produktu so zmluvou, a to bez neprimeraných ťažkostí pre Kupujúceho, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, s prihliadnutím na špecifickosť Produktu a účelu, za ktorým Kupujúci, ktorý je Spotrebiteľ alebo Podnikateľ so spotrebiteľskými právami, ho zakúpil. Náklady na opravu alebo výmenu Produktu znáša Predávajúci.
10.17. V prípadoch uvedených v bode 10.14.1. a 10.14.2. Kupujúci, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, poskytuje Predávajúcemu Produkt s výhradou opravy alebo výmeny. Predávajúci odoberá Produkt od Kupujúceho, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, na svoje náklady.
10.18. V prípade nesúladu Produktu so zmluvou môže Kupujúci, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, podať vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpení od zmluvy, ak:
10.18.1. Predávajúci odmietol uviesť Produkt do súladu so zmluvou v súlade s bodom 10.14. vyššie;
10.18.2. Predávajúci neuviedol Produkt do súladu so zmluvou podľa bodu 10.16. vyššie;
10.18.3. nesúlad Produktu so zmluvou trvá, aj keď sa Predávajúci snažil Produkt uviesť do súladu so zmluvou;
10.18.4. nesúlad produktu so zmluvou je natoľko významný, že odôvodňuje zníženie ceny alebo vrátenie peňazí z dôvodu odstúpenia od zmluvy bez predchádzajúceho použitia ochranných opatrení uvedených v písm. 10.14. vyššie;
10.18.5. z vyhlásenia či okolností Predávajúceho je zrejmé, že neuvedie Produkt do súladu so zmluvou v primeranom čase alebo bez zbytočného obťažovania Kupujúceho, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami.
10.19. Znížená cena zostáva v takom pomere k cene Produktu vyplývajúca z kúpnej zmluvy, v ktorej hodnota Produktu, ktorý nie je v súlade s kúpnou zmluvou, zostáva hodnote Produktu v súlade s kúpnou zmluvou.
10.20. Predávajúci vráti Kupujúcemu, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, dlžné čiastky v dôsledku uplatnenia práva na zníženie ceny bezodkladne, najneskôr do 14 (štrnástich) dní odo dňa, keď predávajúci dostane vyhlásenie kupujúceho, ktorý je spotrebiteľom alebo podnikateľom s právami spotrebiteľa o znížení ceny ceny.
10.21. Kupujúci, ktorý je spotrebiteľom alebo podnikateľom so spotrebiteľskými právami, nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy a požadovať vrátenie ceny za produkt, pokiaľ je rozpor produktu s kúpnou zmluvou irelevantný. Predpokladá sa, že nesúlad produktu s kúpnou zmluvou je závažný.
10.22. V prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy Kupujúcim podľa bodu 10.18. vyššie, Kupujúci, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, bezodkladne vráti Produkt Predávajúcemu na jeho náklady. Predávajúci vráti Kupujúcemu cenu Produktu bezodkladne, najneskôr do 14 (štrnástich) dní odo dňa prevzatia Produktu alebo dokladu o zaslaní Produktu späť.
10.23. Ak sa týka rozpor so zmluvou iba niektorých Produktov dodávaných na základe zmluvy, môže Kupujúci, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, odstúpiť od zmluvy iba pri týchto Produktoch, ako aj pri iných zakúpených Produktoch Kupujúcim, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami , spolu s nezhodnými Produktmi, ak nemožno dôvodne očakávať, že Kupujúci, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, bude súhlasiť s tým, aby si ponechal iba Produkty, ktoré sú v zhode so zmluvou.
10.24. Predávajúci vráti cenu rovnakým spôsobom platby, aký použil Kupujúci, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, pokiaľ tento výslovne nesúhlasí s iným spôsobom vrátenia, ktorý pre neho nespôsobí žiadne náklady.
10.25. Predávajúci zodpovedá za nesúlad Produktu s kúpnou zmluvou existujúcou v dobe dodania Produktu a odhalený do 2 (dvoch) rokov od dátumu dodania Produktu, ibaže by dátum expirácie Produktu bol dlhší.
10.26. Predávajúci nezodpovedá za rozpor Produktu s kúpnou zmluvou, pokiaľ Kupujúci, ktorý je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, bol najneskôr pri uzatváraní kúpnej zmluvy zreteľne informovaný o tom, že určitá vlastnosť Produktu sa odchyľuje od požiadaviek na súlad so zmluvou uvedených v čl. 43b Zb . 2 Zákona o právach spotrebiteľa a výslovne a samostatne akceptoval nedostatok špecifické vlastnosti Produktu.
11. Názory na produkty
11.1. Predávajúci dbá na to, aby recenzie na Produkty zverejnené v E-shope (ďalej len: „Recenzie“) pochádzali iba od ľudí, ktorí daný Produkt použili alebo si ho zakúpili. Za účelom overenia, či bola vydaná Recenzia osobami uvedenými v predchádzajúcej vete, prijíma Predávajúci pravidlá popísané v nasledujúcich ustanoveniach.
11.2. Iba osoby, ktoré zadali objednávku alebo zakúpili produkt v obchode, môžu napísať svoj názor. Publikovanie recenzie je dobrovoľné a bezplatné.
11.3. Predávajúci zasiela e-mail so žiadosťou o Recenziu as odkazom na online formulár umožňujúci jeho vydanie iba osobám uvedeným v bode 11.2. vyššie. Predajca môže zverejnenie Recenzie v E-shope podmieniť ich predchádzajúcim súhlasom Predajcu.
11.4. Predmetom Recenzie môže byť hodnotenie, fotografie alebo recenzie Produktu zakúpeného v Obchode.
11.5. Je zakázané zverejňovať alebo objednávať zverejňovanie nepravdivých recenzií v Obchode.
11.6. Je zakázané uzatvárať fiktívne alebo zdanlivé zmluvy na predaj Produktov zamerané iba na vydanie Recenzie.
11.7. Je zakázané zverejňovať Recenzie obsahujúce nezákonný obsah, porušujúce osobnostné práva alebo autorské práva tretích osôb alebo akokoľvek porušujúce platné spoločenské a mravné normy či princípy spoločenského spolužitia.
11.8. Zverejnená Recenzia môže byť autorom alebo Predávajúcim kedykoľvek skrytá alebo odstránená (najmä v prípade, že Recenzie alebo konanie Kupujúceho porušujú Obchodné podmienky alebo všeobecne platné zákony). Predávajúci má právo pozastaviť alebo zmazať Účet kupujúceho, ktorý vydá Recenziu porušujúcu ustanovenie bodu 11.5. – 11.7. vyššie.
11.9. Za obsah Recenzie zverejnených v E-shope zodpovedá Užívateľ. Recenzie sa riadia najmä bodmi 8.5. a 8.7. Obchodných podmienok.
12. Záverečné ustanovenia
12.1. Predávajúci nie je viazaný žiadnymi dodatočnými, nepovinnými kódexmi správnej praxe ani inými podobnými dokumentmi, čo nemá vplyv na skutočnosť, že Predávajúci je už podľa všeobecne platných právnych predpisov povinný neporušovať zásady poctivej konkurencie a nepoužívať nekalé trhové praktiky.
12.2. Čísla bodov, na ktoré sa v Obchodných podmienkach odkazuje bez ďalšieho označenia, znamenajú príslušné redakčné jednotky Obchodných podmienok.
12.3. Riešenie prípadných sporov vzniknutých medzi Predávajúcim a Kupujúcim, ktorý nie je Spotrebiteľom ani Podnikateľom so spotrebiteľskými právami, sa predkladá súdu príslušnému pre adresu Predávajúceho uvedenú v bode 1.5.1. Obchodných podmienok.
12.4. Pre posúdenie práv a povinností strán podľa Obchodných podmienok sa použije poľské právo (v prípade Užívateľa, ktorý nie je Spotrebiteľom alebo Podnikateľom podľa spotrebiteľských práv). V prípade Spotrebiteľov a Podnikateľov so spotrebiteľskými právami sa rozhodné právo určuje v súlade so všeobecne platnými právnymi predpismi, najmä pokiaľ ide o ochranu práv spotrebiteľa.
12.5. Všetky osoby používajúce E-shop môžu kedykoľvek a bez akýchkoľvek poplatkov pristupovať k Obchodným podmienkam, rovnako ako kopírovať jeho obsah, sťahovať alebo tlačiť. Obchodné podmienky sú k dispozícii tu: https://desportivo.sk/obchodne-podmienky-e-shopu
12.6. Predávajúci informuje, že sa Obchodné podmienky môžu zmeniť. V tomto prípade budú Obchodné podmienky doručené Užívateľovi ich umiestnením v E-shope, ako aj zaslaním Obchodných podmienok na e-mailovú adresu uvedenú Kupujúcim.
12.7. Obchodné podmienky nadobúdajú platnosť 21. februára 2023.
Informácie
- Muži (4883)
- Ženy (3186)
- Deti (2788)
- Oblečenie (846)
- Obuv (601)
- Príslušenstvo (163)
- Novinky (7605)
- Bestsellers (0)
- Backpacks (0)
- Valentine's Day (0)
- Jackets (0)
- Tiro 23 (0)
- Back to school (0)
- Autumn 2024 (0)
- Gift for him (0)
- Gift for her (0)
- Gift for children (0)
- Sporty (2211)
- Cestovný ruch (174)
- Outlet (83)
- Značky (8709)
- adidas Shoes (0)
- Spring 2024 (0)
- Euro 2024 (3)
- T-shirts 2024 (0)