FAQ
FAQ

1) Sú predávané produkty originálne?
Áno, všetky produkty predávané na našej stránke sú originálne.
2) Je možné vymeniť zakúpený produkt?
Klasické výmeny tovaru nerobíme. Pokiaľ chcete vymeniť tovar, je potrebné odoslať pôvodný tovar na adresu uvedenú vo formulári a v novej objednávke môžete objednať iný tovar. Podmienkou prijatia vrátenia je, že vrátený tovar bude nepoužívaný a bude mať všetky visačky.
3) Je vrátenie tovaru zadarmo?
4) Ako vrátiť tovar?
Na vrátenie tovaru bez udania dôvodu má klient 14 dní.
Najjednoduchšie bude nájsť si najbližšiu pobočku siete Packeta: https://www.packeta.sk/pobocky a tam odozvdať balík s produktom, ktorý chcete poslať, tovar musí byť s visačkami, nenosený. Priložte Formulár vrátenia tovaru.
Na pobočke stačí podať kód 90814988 a balík nám bude automaticky poslaný - poštovné je zadarmo. Doba vrátenia peňazí je 2-14 pracovných dní od prijatia tovaru na firme.
5) Za ako dlho po vrátení dostanem peniaze?
Doba vrátenia platby na účet je maximálne 2 až 14 pracovných dní odo dňa prevzatia zásielky. Urobíme všetko pre to, aby sme vám vrátili peniaze čo najskôr.
6) Môžem reklamovať tovar zakúpený u vás?
Každý produkt zakúpený v našom obchode je možné reklamovať až do 24 mesiacov. Pokiaľ má zakúpený produkt vadu alebo je poškodený, mal by byť vrátený pomocou príslušného formulára dostupného na našich webových stránkach. Na posúdenie reklamácie máme 14 pracovných dní.