Obchodné podmienky
1. Označenie predávajúceho:
Desportivo Sp. z o.o.
ul. Harasymowicza 8A
33-103 Tarnów
Polska (Poland)
NIP: 8733280169
REGON: 389258139
KRS: 0000906743
[email protected]
https://desportivo.sk/
2. Definície
1. Termíny používané v Obchodných podmienkach majú nasledujúci význam:
a) Pracovné dni - jedná sa o dni od pondelka do piatku s výnimkou štátnych sviatkov;
b) Klient - fyzická osoba spôsobilá na právne úkony v plnom rozsahu a v prípadoch ustanovených všeobecne záväznými predpismi aj fyzická osoba s obmedzenou spôsobilosťou na právne úkony; právnická osoba alebo organizačná zložka bez právnej subjektivity, ktoré zákon priznáva právnu spôsobilosť; - kto za podmienok stanovených v týchto Pravidlách zadá objednávku.
c) Občiansky zákonník - zákon platný v Poľsku z 23. apríla 1964 [Zbierka zákonov 1964 č. 16, poz. 93];
d) Účet - časť Internetového obchodu priradená danému Zákazníkovi, pomocou ktorej môže vykonávať konkrétne činnosti v rámci Internetového obchodu;
e) Spotrebiteľ – plnoletá fyzická osoba spôsobilá na právne úkony v plnom rozsahu, nakupujúci u Predávajúceho, ktorý priamo nesúvisí s jej obchodnou alebo profesijnou činnosťou;
f) Newsletter - služba spočívajúca v možnosti zasielania obchodných informácií od Poskytovateľa služby vo forme správ zasielaných na e-mailovú adresu uvedenú Zákazníkom. Na tento účel musíte uviesť platnú e-mailovú adresu alebo aktivovať príslušné pole v registračnom formulári alebo objednávkovom formulári;
g) Obchodné podmienky – tento dokument;
h) Predávajúci
Desportivo Sp. z o.o.
ul. Harasymowicza 8A
33-103 Tarnów
Polska (Poland)
NIP: 8733280169
REGON: 389258139
KRS: 0000906743
i) Tovar - produkt prezentovaný v Internetovom obchode, ktorého popis je k dispozícii u každého z prezentovaných produktov;
j) Kúpna zmluva - zmluva o predaji tovaru v zmysle Občianskeho zákonníka uzavretá medzi predávajúcim a zákazníkom;
k) Služby - služby poskytované Predávajúcim Zákazníkom elektronickými prostriedkami v zmysle ustanovení zákona platného v Poľsku z 18. júla 2002 r. o poskytovaní elektronických služieb [Zb. 2002 č. 144 poz. 1204];
l) Príjemca - fyzická osoba spôsobilá na právne úkony v plnom rozsahu a v prípadoch ustanovených všeobecne platnými predpismi aj fyzická osoba s obmedzenou spôsobilosťou na právne úkony; právnická osoba; alebo organizačná zložka bez právnej subjektivity, ktorej zákon priznáva spôsobilosť na právne úkony; - kto používa alebo chce používať Elektronickú službu.
m) Zákon o právach spotrebiteľa - zákon platný v Poľsku z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľa [Zb. 2004, poz. 827];
n) Objednávka - Vyhlásenie vôle Zákazníka, smerujúce priamo k uzavretiu Kúpnej zmluvy, s uvedením najmä druhu a množstva Tovaru.
3. Všeobecné ustanovenia
1. Tieto obchodné podmienky definujú všeobecné podmienky, spôsob poskytovania služieb elektronickými prostriedkami a predaj vykonávaný prostredníctvom Internetového obchodu https://desportivo.sk/.
2. Tieto obchodné podmienky sú nepretržite k dispozícii na webových stránkach https://desportivo.sk/ spôsobom, ktorý umožňuje kedykoľvek ich vyhotovenie, prehrávanie a záznam ich obsahu vytlačením alebo uložením na nosič.
3. Podmienkou pre začatie používania Obchodu je prečítať si a plne prijať tieto Pravidlá. Má sa za to, že prečítanie a prijatie týchto predpisov sa rovná poskytnutiu informácií Podnikateľom spotrebiteľovi (Zákazníkovi) uvedenému v článku 12 zákona z 30. mája 2014 o právach spotrebiteľov sú tieto informácie uvedené v nasledujúcich častiach predpisov.
4. Používanie Internetového obchodu je možné za predpokladu, že IT systém používaný Zákazníkom spĺňa tieto minimálne technické požiadavky: počítač alebo mobilné zariadenie s prístupom na internet, prístup k elektronickej pošte, Firefox, Internet Explorer, Chrome, webový prehliadač Opera, Safari, povolenie cookies a Javascriptu vo webovom prehliadači.
5 Príjemca/Zákazník je povinný:
a) pri registrácii a objednávaní v rámci E-shopu uvádzať iba pravdivé, aktuálne a všetky potrebné údaje, a nahlásiť prípadnú zmenu;
b) využívať služieb poskytovaných poskytovateľom služieb spôsobom, ktorý nenarušuje fungovanie poskytovateľa služieb/predajcu, internetového obchodu a ďalších príjemcov služieb/zákazníkov;
c) využívať služby poskytované Poskytovateľom služieb spôsobom, ktorý je v súlade so zákonom a ustanoveniami Obchodných podmienok.
6 Od 1.1.2021 ustanovenia týkajúce sa spotrebiteľa uvedené v týchto obchodných podmienkach a v zákone o právach Spotrebiteľa (právo na odstúpenie od zmluvy, zodpovednosť zo záruky, zakázané zmluvné dojednania) sa vzťahuje na zmluvy uzavreté od tohto dátumu aj na zákazníkov, ktorí sú fyzickými osobami uzatvárajúcimi zmluvu priamo súvisiace s ich podnikaním, keď z obsahu týchto zmlúv vyplýva, že pre nich nemajú charakter profesný. Pre zistenie, či má takýto zákazník za určitých okolností spotrebiteľské práva, je nutné na základe zápisu podnikateľa v Centrálnom registri a informácií o hospodárskej činnosti Poľskej republiky overiť, či je uzavretá zmluva profesionálnej povahy.
4. Služby poskytované elektronicky
1. Služby poskytuje Poskytovateľ služieb zadarmo, 24 hodín denne, 7 dní v týždni.
2. Poskytovateľ služieb poskytuje zákazníkom prostredníctvom internetového obchodu nasledujúce elektronické služby:
a) Zákaznícky účet;
b) Newsletter;
c) Odoslanie objednávky a uzavretím kúpnych zmlúv za podmienok stanovených v týchto pravidlách;
3. Používanie užívateľského účtu je možné po vykonaní nasledujúcich krokov Príjemcom služby:
- vyplnenie registračného formulára a prijatie ustanovení týchto Obchodných podmienok,
- kliknutím na pole "Registrovať".
Po registrácii Účtu sa môže Príjemca služby prihlásiť do Internetového obchodu zadaním e-mailovej adresy a hesla, ktoré uviedol pri registrácii.
4. Zmluva o poskytovaní služby spočívajúca vo vedení Užívateľského účtu v Internetovom obchode sa uzatvára na dobu neurčitú a zaniká okamihom, kedy Zákazník zašle žiadosť o zmazanie Účtu alebo použije tlačidlo „Zmazať účet“.
5. Newsletter je služba poskytovaná na žiadosť Príjemcu služby po uzavretí Zmluvy, zahŕňa príjem zo strany Príjemcov služieb, ktorí Poskytovateľovi služieb poskytli svoju e-mailovú adresu, zasielanie elektronickými prostriedkami obchodných informácií týkajúcich sa Produktov a služieb Poskytovateľa služieb, vrátane informácií o ich aktuálnej ponuke, akciách, zľavách a marketingových kampaniach.
6. Zmluva o poskytovaní služby Newsletter sa uzatvára na dobu neurčitú a zaniká okamihom, keď Zákazník prostredníctvom odkazu v správe zaslanej v rámci služby Newsletter zašle žiadosť o odstránenie svojej e-mailovej adresy z odberu Newsletteru.
7. Zmluva o poskytovaní Elektronických služieb spočívajúcich v umožnení odoslania Objednávky v Obchode sa uzatvára na dobu určitú a zaniká okamihom odoslania Objednávky alebo ukončením Objednávky Zákazníkom.
8. Poskytovateľ služieb má právo organizovať príležitostné súťaže a propagačné akcie, ktorých podmienky budú vždy zverejnené na webových stránkach Obchodu. Akcie v Internetovom obchode nie je možné kombinovať, pokiaľ Pravidlá danej akcie neustanovujú inak.
9. Poskytovateľ služby môže kedykoľvek vypovedať Zmluvu o poskytovaní služieb s Príjemcom služby so 14-dňovou výpovednou lehotou z dôležitých dôvodov, chápaných ako zmena zákona upravujúceho poskytovanie elektronických služieb zo strany Poskytovateľa služieb, ovplyvňujúce vzájomné práva a povinnosti uvedené v zmluve uzavretej medzi Príjemcom služby a Poskytovateľom služby alebo zmena rozsahu alebo poskytovania služieb, na ktoré sa vzťahujú ustanovenia Obchodných podmienok.
10. V prípade, že Príjemca služby/Zákazník poruší ustanovenia týchto Pravidiel, môže Poskytovateľ služby/Predajca po neúspešnej výzve na zastavenie alebo odstránenie porušovania v primeranej lehote ukončiť zmluvu o poskytovaní služieb so 14-dňovou výpovednou lehotou.
11. Ukončením zmluvy o poskytovaní služby Účet ktoroukoľvek Zmluvnou stranou, ako aj ukončením zmluvy o poskytovaní služby Účet so súhlasom oboch Zmluvných strán, nie sú dotknuté práva nadobudnuté Zmluvnými stranami pred jej ukončením.
5. Objednávky / Zmluva o predaji tovaru
1. Informácie o Tovare uvedené na stránkach Obchodu, najmä jeho popis, technické parametre a spôsob použitia a ceny, predstavujú výzvu na uzavretie Zmluvy v zmysle čl. 71 Občianskeho zákonníka.
2. Všetok Tovar dostupný v Internetovom obchode je úplne nový, bez fyzických a právnych vád a bol legálne uvedený na trh.
3. Predávajúci umožňuje vykonávať objednávky prostredníctvom internetového obchodu 24/7 a telefonicky v pracovné dni v hodinách uvedených na webe.
4. Objednávku môžu vykonať Užívatelia Internetového obchodu, ktorí správne vyplnili Registračný formulár na webových stránkach Internetového obchodu. Objednávku je možné uskutočniť aj bez registračného formulára. V prípade neexistencie užívateľského účtu musí zákazník vyplniť samostatný objednávkový formulár s údajmi potrebnými na uzavretie kúpnej zmluvy. V objednávkovom formulári prosím uveďte také údaje, ako je meno a priezvisko a adresa Zákazníka, telefónne číslo a e-mailová adresa Zákazníka, údaje príjemca a adresa, na ktorú má byť tovar doručený, ak má byť objednaný tovar doručený na inú adresu, než je adresa zákazníka. Zákazník musí uviesť názov Tovaru na webových stránkach Obchodu a jeho množstvo, uviesť spôsob dodania a spôsob platby zo spôsobov dodania a platby uvedených na webových stránkach Obchodu.
5. Počas objednávania je potrebné uviesť osobné údaje Zákazníka, ktoré sú v objednávkovom formulári označené ako povinné. Poskytnutie osobných údajov označených ako povinné je dobrovoľné, avšak nevyhnutné pre uskutočnenie objednávky. Poskytnutie osobných údajov neoznačených ako povinné je dobrovoľné a nie je nutné k objednávke. Ak údaje vo formulári nebudú vyplnené starostlivo a správne, môže to mať za následok, že Zákazníkovi budú musieť vzniknúť dodatočné náklady, vrátane: nákladov na kompenzáciu, nákladov na nesprávnu prepravu, náklady na opätovné odoslanie a ďalšie primerané náklady, ktoré vznikli obchodu za účelom dokončenia objednávky.
6. Zákazník odošle Predávajúcemu Objednávku pomocou funkcionality Internetového obchodu sprístupnenej na tento účel, ktorá vyjadruje povinnosť platby. Vo vzťahu k Zákazníkovi, ktorý nemá Účet, je vyžadovaný súhlas s obchodnými podmienkami.
7. V prípade zadania Objednávky prostredníctvom Objednávkového formulára dostupného na stránkach Internetového obchodu je Objednávka predložená Zákazníkom v elektronickej podobe a predstavuje ponuku na uzavretie Zmluvy o predaji Tovaru, ktorý je predmetom Objednávky. Ponuka podaná v elektronickej podobe je pre Zákazníka záväzná, pokiaľ Predávajúci zašle na e-mailovú adresu uvedenú Zákazníkom potvrdenie o prijatí Objednávky, ktoré predstavuje vyhlásenie Predávajúceho o prijatí ponuky Zákazníka a po jej obdržaní Zákazníkom je uzavretá Kúpna zmluva.
8. V prípade Zákazníka, ktorý je Spotrebiteľom, Predávajúci vždy po zadaní Objednávky zašle Zákazníkovi telefonicky potvrdenie podmienok odoslanej Objednávky.
9. Zmluva je uzatvorená okamihom, kedy Zákazník, ktorý je Spotrebiteľom (v reakcii na potvrdenie podmienok Objednávky zaslanej Predávajúcim) odošle na e-mailovú adresu Predávajúceho e-mail, v ktorom Zákazník: akceptuje obsah odoslanej Objednávky a súhlasí s jej prevedením a prijíma obsah Pravidiel a potvrdzuje prečítanie pokynov o odstúpení od Zmluvy.
10. Celá hodnota objednávky zahŕňa cenu tovaru a náklady na dopravu.
11. V prípade nemožnosti poskytnutia služby a v ďalších zákonom stanovených situáciách sa môžu uplatniť príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka, najmä pokiaľ ide o povinnosť bezodkladne vrátiť plnenie Spotrebiteľovi.
6. Ceny / Platby
1. Ceny Tovaru sú uvedené v euro a zahŕňajú všetky zložky vrátane DPH, cla a ďalších poplatkov.
2. Zákazník si môže vybrať nasledujúce spôsoby platby:
a) bankovým prevodom na bankový účet Predávajúceho (realizácia Objednávky bude v tomto prípade zahájená potom, čo Predávajúci zašle Zákazníkovi potvrdenie o prijatí Objednávky a expedície bude zrealizovaná ihneď po pripísaní peňažných prostriedkov na účet Predávajúceho a akonáhle bude objednávka dokončená);
b) na dobierku, platba dodávateľovi pri realizácii dodávky (v tomto prípade bude realizácia Objednávky a jej expedícia zahájená potom, čo Predávajúci odošle Zákazníkovi potvrdenie Objednávky a dokončenie Objednávky);
c) elektronická platba (realizácia Objednávky bude v tomto prípade zahájená potom, čo Predávajúci odošle potvrdenie o prijatí Objednávky Zákazníkovi a potom, čo Predávajúci dostane informáciu zo systému fakturačného agenta o tom, že Zákazník zaplatiť, a zásielka bude odoslaná ihneď po dokončení objednávky). V rámci elektronických platieb sú k dispozícii platobné karty:
-VISA;
-VISA Electron;
-MasterCard;
-MasterCard Electron;
-Maestro
d) PayPal
e) PayU
3. V prípade platby kartou je doba spracovania Objednávky do 2 Pracovných dní od okamihu získania kladnej autorizácie.
4. Počas platenia bude Užívateľ bezprostredne pred vykonaním platby informovaný o sume, ktorú je potrebné zaplatiť, o možných spôsoboch jej realizácie a o údajoch prevádzkovateľa vykonávajúceho platbu, pokiaľ je to v danej službe možné. Podrobné podmienky na vykonávanie platieb prostredníctvom operátorov poskytujúcich elektronické platby sú k dispozícii na webových stránkach daného operátora.
5. Pri platbe prostredníctvom prevádzkovateľa elektronických platieb by sa mal Užívateľ riadiť pokynmi poskytnutými prevádzkovateľom elektronických platieb za účelom vykonania platby.
6. Predávajúci na webových stránkach Obchodu informuje Zákazníka o dátume, ku ktorému je povinný Objednávku uhradiť. V prípade nezaplatenia zo strany zákazníka v lehote uvedenej v predchádzajúcej vete môže predávajúci po neúspešnej výzve na platbu s určením primeranej lehoty odstúpiť od zmluvy podľa čl. 491 Občianskeho zákonníka.
7. Subjektom poskytujúcim online platobné služby je Blue Media S.A.
8. Zákazník splnomocňuje predávajúceho k vystaveniu faktúry s DPH bez podpisu príjemca v elektronickej podobe (alebo inej faktúry dokladajúcej predaj v elektronickej podobe).
9. Pri objednávke nad 100,-Eur je poštovné zdarma.
7. Doručenie
1. Dodanie Tovaru sa uskutočňuje na adresu uvedenú Zákazníkom pri zadávaní Objednávky.
2. Zákazník si môže zvoliť nasledujúce formy dodania objednaného Tovaru:
a) prostredníctvom kuriérskej spoločnosti;
b) prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb;
3. Predávajúci na stránkach Obchodu v popise Tovaru informuje Zákazníka o počte Pracovných dní potrebných na vybavenie Objednávky a jej doručení, ako aj výšku poplatkov za doručenie Tovaru.
4. Doba doručenia a realizácie Objednávky sa počíta v pracovných dňoch v súlade s VI bod 2.
5. Predávajúci poskytne zákazníkovi doklad o kúpe.
6. Ak je pri Tovare, na ktorý sa vzťahuje Objednávka, iná lehota realizácie, platí pre celú Objednávku najdlhšia lehota objednávky.
8. Právo na odstúpenie od Zmluvy
1. Spotrebiteľ, ktorý uzavrel zmluvu na diaľku, môže odstúpiť od zmluvy o predaji tovaru bez udania dôvodu predložením príslušného vyhlásenia do 14 dní odo dňa doručenia tovaru.
2. Spotrebiteľ, ktorý uzavrel zmluvu na diaľku, môže odstúpiť od zmluvy o poskytovaní služieb alebo zmluvy o dodaní digitálneho obsahu, ktorý nie je zaznamenaný na hmotnom nosiči, bez udania dôvodu predložením príslušného vyhlásenia do 14 dní od momentu uzavretia zmluvy.
3. Lehota na odstúpenie od zmluvy začína plynúť:
a) pri kúpnej zmluve - od prevzatia tovaru Spotrebiteľom alebo ním určenou treťou osobou s výnimkou prepravcu, a ak ide o zmluvu, ktorej súčasťou je veľké množstvo tovaru, ktoré sa dodáva samostatne, v dávkach alebo po častiach - od prevzatia vlastníctva posledného tovaru alebo časti,
b) pri ostatných zmluvách - odo dňa uzavretia zmluvy.
4. Zákazník môže vyhlásenie formulovať sám alebo použiť vzor vyhlásenia o odstúpení od zmluvy (Príloha 1).
5. Predávajúci po obdržaní vyhlásenia o odstúpení od zmluvy spotrebiteľom zašle na e-mailovú adresu spotrebiteľa potvrdenie o prijatí vyhlásenia o odstúpení od zmluvy.
6. V prípade odstúpenia od Zmluvy na diaľku sa Zmluva považuje za neplatnú. To, čo si strany poskytli, sa vracia nezmenené, pokiaľ zmena nebola potrebná na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti Tovaru. Vrátenie je potrebné vykonať okamžite, najneskôr do 14 dní.
7. Zakúpený tovar je potrebné poslať na adresu predávajúceho.
8. Od 1.1.2021 sa ustanovenia o spotrebiteľovi uvedené v tejto kapitole vzťahujú na zmluvy uzavreté od tohto dátumu aj na zákazníkov, ktorí sú fyzickými osobami uzatvárajúcimi zmluvy priamo súvisiace s ich podnikaním, keď z obsahu týchto zmlúv vyplýva, že pre nich nemajú profesijný charakter . Aby sa zistilo, či má takýto zákazník za určitých okolností spotrebiteľské práva, malo by sa overiť, či je uzavretá zmluva profesionálnej povahy na základe zápisu podnikateľa do Obchodného registra a informácií o hospodárskej činnosti Slovenskej republiky.
9. Predávajúci môže zadržať vrátenie platieb prijatých od Zákazníka, pokiaľ nebude vec vrátená alebo Zákazník predloží doklad o jej vrátení, v závislosti na tom, ktorá udalosť nastane skôr, pokiaľ Predávajúci neponúkol, že si vec od Zákazníka vyzdvihne sám.
10. Pokiaľ Spotrebiteľ zvolil iný ako najlacnejší spôsob štandardného dodania Tovaru ponúkaný Predávajúcim, nie je Predávajúci povinný vrátiť Spotrebiteľovi dodatočné náklady, ktoré tým vznikli.
11. Zákazník znáša iba priame náklady na vrátenie Tovaru, ibaže Predávajúci súhlasil s tým, že tieto náklady zaplatí.
12. Od 1.1.2021 sa ustanovenia o spotrebiteľovi uvedené v tejto kapitole vzťahujú na zmluvy uzavreté od tohto dátumu aj na zákazníkov, ktorí sú fyzickými osobami uzatvárajúcimi zmluvy priamo súvisiace s ich podnikaním, keď z obsahu týchto zmlúv vyplýva, že pre nich nemajú profesijný charakter . Aby sa zistilo, či má takýto zákazník za určitých okolností spotrebiteľské práva, malo by sa overiť, či je uzavretá zmluva profesionálnej povahy na základe zápisu podnikateľa do Obchodného registra a informácií o hospodárskej činnosti Slovenskej republiky.
9. Vylúčenie práva na odstúpenie od zmluvy
Právo na odstúpenie od zmluvy zo strany spotrebiteľa je vylúčené v prípade:
a) poskytovania služieb, pokiaľ predávajúci plne poskytol službu s výslovným súhlasom spotrebiteľa, ktorý bol pred začatím poskytovania služby informovaný, že po vykonaní služby predávajúcim stratí nárok na odstúpenie od Zmluvy;
b) v prípade zmluvy, kde cena alebo odmena závisí od výchyliek finančného trhu, ktoré nemá predávajúci pod kontrolou a ku ktorým môže dôjsť pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy;
c) pri zmluve, keď predmetom služby sú Neprefabrikované Tovary, vyrobené podľa špecifikácie Spotrebiteľa alebo slúžiace na uspokojenie jeho individuálnych potrieb;
d) pri zmluve, keď predmetom služby je Tovar, ktorý sa rýchlo kazí alebo má krátku trvanlivosť;
e) pri zmluve, keď predmetom služby je Tovar dodávaný v uzavretom obale, ktorý nemožno po otvorení obalu vrátiť z dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov, pokiaľ bol obal po dodaní otvorený;
f) pri zmluve, keď predmetom služby sú Produkty, ktoré po dodaní zostávajú vzhľadom na svoju povahu neoddeliteľne spojené s inými predmetmi;
g) pri zmluve, kde predmetom služby sú alkoholické nápoje, ktorých cena bola dojednaná pri uzavretí kúpnej zmluvy a ktorých dodanie môže dôjsť až po 30 dňoch a ktorých hodnota závisí od kolísania cien trh, nad ktorým nemá predávajúci kontrolu;
h) pri zmluve, v ktorej Spotrebiteľ výslovne požiadal Predávajúceho, aby sa k nemu dostavil kvôli neodkladnej oprave alebo údržbe; v prípade, že Predávajúci poskytuje iné doplnkové služby, než ktoré Spotrebiteľ požaduje, alebo dodáva Tovar iné ako náhradné diely potrebné na opravu alebo údržbu, má Spotrebiteľ právo odstúpiť od Zmluvy ohľadom doplnkových služieb alebo Tovaru;
i) pri zmluve, kde predmetom služby sú zvukové alebo obrazové záznamy alebo počítačový softvér dodávaný v uzavretom obale, pokiaľ bol balíček po doručení otvorený; doručovanie novín, periodík alebo časopisov, s výnimkou Zmluvy o predplatnom;
j) zmluva uzavretá verejnou dražbou;
k) Zmluvy o poskytovaní ubytovacích služieb na iné ako bytové účely, prepravu tovaru, prenájom automobilov, stravovanie, služby súvisiace s trávením voľného času, zábavné, športové alebo kultúrne podujatia, ak je v zmluve uvedený deň alebo obdobie poskytovania služby;
l) Zmluvy o dodávke digitálneho obsahu, ktorý nie je zaznamenaný na hmotnom nosiči, pokiaľ plnenie začalo s výslovným súhlasom Spotrebiteľa pred uplynutím lehoty na odstúpenie od Zmluvy a potom, čo Predávajúceho informoval o strate práva na odstúpenie od Zmluvy.
10. Reklamácia
1. Predávajúci má dostatočne formalizovaný reklamačný poriadok a uznáva reklamácie v súlade s týmto postupom.
2. Predávajúci sa zaväzuje dodať zákazníkovi tovar bez vád.
3. Kupujúci je v súlade so zákonom oprávnený bez udania dôvodu odstúpiť od vybavenej objednávky (podľa zákona "od kúpnej zmluvy", ak už kupujúci prevzal tovar) do 14 pracovných dní odo dňa prevzatia tovaru. Predávajúci je zodpovedný voči zákazníkovi za fyzickú alebo právnu vadu dodaného tovaru /zodpovednosť v rámci záruky/.
4. Reklamácie je potrebné odosielať na adresu:
Desportivo Sp. z o.o.
ul. Harasymowicza 8A
33-103 Tarnów
Polska (Poland), na e-mailovú adresu: [email protected]
5. Zakúpený tovar je obvykle vhodné doručiť predávajúcemu spoločne s reklamáciou, aby predávajúci mohol tovar prezrieť. Pokiaľ je to možné, priložte k nemu doklad o kúpe.
6. Zákazníkovi sa odporúča, aby v popise reklamácie uviedol: (1) údaje a okolnosti týkajúce sa predmetu reklamácie, najmä druh a dátum objavenia sa vady; (2) požadovať spôsob uvedenia tovaru do súladu s kúpnou zmluvou alebo vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpení od kúpnej zmluvy; a (3) kontaktné údaje Zákazníka zasielajúceho reklamáciu.
7. Predávajúci sa zaväzuje každú reklamáciu posúdiť do 14 dní. V prípade nedostatkov reklamácie vyzve Predávajúci Zákazníka na jej doplnenie v potrebnom rozsahu, a to bezodkladne, najneskôr však do 7 dní odo dňa obdržania žiadosti Zákazníka.
8. Pokiaľ zákazník, ktorý je spotrebiteľom, požadoval výmenu veci alebo odstránenie vady alebo podal vyhlásenie o znížení ceny s uvedením sumy, o ktorú má byť cena znížená, a predávajúci na túto žiadosť neodpovedal do 14. kalendárnych dní, má sa za to, že žiadosť bola prijatá ako oprávnená.
9. V rámci plnenia zmluvy o poskytovaní elektronických služieb môže Zákazník podávať Predávajúcemu sťažnosti v súvislosti s fungovaním Obchodu a využívaním Služieb. Sťažnosti je možné podať písomne na adresu uvedenú v časti 4.
10. Pokiaľ bola na Produkt poskytnutá záruka, budú informácie o ňom, rovnako ako jeho obsah, uvedené v popise Produktu v Obchode.
11. Reklamácia/výmena tovaru: Neprevádzkujeme tradičnú formu výmeny tovaru. Pokiaľ chcete produkt vymeniť za iný, zašlite prijatý tovar na adresu uvedenú vo formulári pre vrátenie a vytvorte novú nezávislú objednávku druhého produktu.
11. Mimosúdne spôsoby vybavovania sťažností a nápravy
1. Predávajúci informuje o možnosti využitia mimosúdnych prostriedkov vybavovania reklamácií a zjednaní nápravy. Ich použitie je dobrovoľné a môže k nemu dôjsť iba v prípade, že s tým obe strany sporu súhlasia.
2. Zákazník, ktorý je spotrebiteľom v zmysle Zákona o právach spotrebiteľa, má právo sa napr. obrátiť na stály spotrebiteľský súd pôsobiaci pri Obchodnej inšpekcii so žiadosťou o riešenie sporu vyplývajúceho z uzavretej Kúpnej zmluvy;
3. V súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 z 21. mája 2013 by sme Vás radi informovali, že na http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Existuje online platforma na riešenie sporov medzi spotrebiteľmi a podnikateľmi na úrovni EÚ (platforma ODR). Platforma ODR je webová stránka s jednotným kontaktným miestom pre spotrebiteľov a podnikateľov usilujúca sa o mimosúdne riešenie sporu zo zmluvných záväzkov vyplývajúcich z online kúpnej zmluvy alebo zmluvy o poskytovaní služieb.
12. Ustanovenia týkajúce sa podnikateľov (B2B)
1. Od 1. januára 2021 sa táto kapitola nevzťahuje na Klientov, ktorí sú fyzickými osobami uzatvárajúcimi zmluvy priamo súvisiace s ich podnikateľskou činnosťou, pokiaľ z obsahu týchto zmlúv vyplýva, že pre nich nemajú profesijnú povahu. Pre zistenie, či má takýto zákazník za určitých okolností spotrebiteľské práva (vrátane práva na odstúpenie od zmluvy, zodpovednosti v rámci záruky, zakázaných zmluvných dojednaní), je nutné overiť, či uzavretá zmluva je profesionálnej povahy na základe zápisu podnikateľa do Centrálneho registra a informácií o hospodárskej činnosti Poľskej republiky.
2. Podľa čl. 558 § 1 Občianskeho zákonníka zodpovednosť Predajca ohľadom záruky voči klientovi, ktorý je Podnikateľom, je vylúčená.
3. Predávajúci má právo odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej s podnikateľom do 14 dní odo dňa jej uzavretia. Odstúpenie od kúpnej zmluvy v tomto prípade môže prebehnúť bez udania dôvodu a nezakladá žiadne nároky zo strany zákazníka voči predávajúcemu.
4. V prípade Zákazníkov, ktorí sú Podnikatelia, má Predávajúci právo obmedziť dostupné spôsoby platby, vrátane požiadavky na úplnú alebo čiastočnú platbu vopred, bez ohľadu na spôsob platby zvolený Zákazníkom a skutočnosť, že došlo k uzavretiu Kúpnej zmluvy.
5. Okamihom vydania tovaru predávajúcim prepravcovi prechádzajú výhody a bremená súvisiace s tovarom a nebezpečenstvo náhodnej straty alebo poškodenia na objednávateľa, ktorý je podnikateľom. Predávajúci v takom prípade neručí za stratu, vadu alebo poškodenie tovaru vzniknuté jeho prevzatím na prepravu až do jeho doručenia Zákazníkovi a za omeškanie s prepravou zásielky.
6. Prípadné spory vzniknuté medzi Predávajúcim a Zákazníkom, ktorý je Podnikateľom, budú riešené na súde príslušnom podľa sídla Predávajúceho.
13. Doložka o vyššej moci
1. Žiadna strana nemôže byť zodpovedná za neplnenie ktorejkoľvek zo svojich povinností, pokiaľ je toto zlyhanie spôsobené nepredvídateľnou udalosťou mimo jej kontroly alebo vyššou mocou, vrátane, ale nielen, epidémie, povodní, požiaru, búrky, nedostatku surovín, dopravný štrajk, čiastočný alebo úplný štrajk alebo blokáda. Strana dotknutá takýmito udalosťami je povinná bezodkladne informovať druhú stranu, najneskôr do 5 pracovných dní od vzniku uvedenej udalosti.
2. Strany sa dohodli, že sa budú spoločne snažiť čo najlepšie splniť svoje záväzky, pokiaľ takéto udalosti budú trvať.
3. Toto ustanovenie žiadnym spôsobom neobmedzuje práva spotrebiteľov.
14. Ochrana osobných údajov
1. Osobné údaje poskytnuté zákazníkmi zhromažďuje a spracováva Predávajúci v súlade s platnými právnymi predpismi a v súlade so Zásadami ochrany osobných údajov.
2. Predávajúci uplatňuje vhodné technické a organizačné opatrenia na ochranu spracovávaných osobných údajov.
3. Ďalšie vysvetlenia týkajúce sa ochrany osobných údajov sú obsiahnuté v záložke „Zásady ochrany osobných údajov“ dostupné na Webe.
15. Záverečné ustanovenia
1. Všetky práva k Internetovému obchodu, vrátane vlastníckych autorských práv, práv duševného vlastníctva k jeho názvu, internetovej doméne, webovým stránkam Internetového obchodu, ako aj k formulárom a logom patrí Predávajúcemu a ich užívanie môže prebiehať iba stanoveným spôsobom a v súlade s Pravidlami.
2. Rozhodným právom pre zmluvy so zákazníkmi je poľské právo. Dohovor Organizácie Spojených národov o zmluvách o medzinárodnej kúpe tovaru uzavretý vo Viedni 11. apríla 1980 neplatí.
3. Voľba poľského práva ako uplatniteľného nezbavuje zákazníkov, ktorí sú spotrebiteľmi, ochrany, ktorú im poskytuje právo platné v mieste ich obvyklého bydliska v EÚ.
4. V záležitostiach, na ktoré sa nevzťahujú tieto predpisy, platia poľské ustanovenia.
5. O prípadných zmenách týchto Obchodných podmienok bude každý zákazník informovaný prostredníctvom informácií na hlavnej stránke Internetového obchodu obsahujúcich zoznam zmien a dátum ich účinnosti. Zákazníci, ktorí majú Účet, budú dodatočne informovaní o zmenách spolu s ich súhrnom na nimi poskytnutú e-mailovú adresu. Dátum nadobudnutia účinnosti zmien nebude kratší ako 14 dní odo dňa ich oznámenia. Ak neakceptuje Zákazník, ktorý má Zákaznícky účet nový obsah Obchodných podmienok, je povinný túto skutočnosť oznámiť Predávajúcemu do 14 dní odo dňa oznámenia zmeny Obchodných podmienok. Oznámenie Predávajúceho o neprijatí nového obsahu Obchodných podmienok má za následok ukončenie Zmluvy.
Informácie
- Muži (4889)
- Ženy (3187)
- Deti (2787)
- Oblečenie (845)
- Obuv (601)
- Príslušenstvo (163)
- Novinky (7611)
- Bestsellers (0)
- Backpacks (0)
- Valentine's Day (0)
- Jackets (0)
- Tiro 23 (0)
- Back to school (0)
- Autumn 2024 (0)
- Gift for him (0)
- Gift for her (0)
- Gift for children (0)
- Sporty (2211)
- Cestovný ruch (174)
- Outlet (83)
- Značky (8714)
- adidas Shoes (0)
- Spring 2024 (0)
- Euro 2024 (3)
- T-shirts 2024 (0)